قبل اینکه با خدمات و انواع پکیج های بازاریابی محتوایی برای صنعت گلخانه ای آشنا شوید، پیشنهاد میدهیم ابتدا این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید.
معرفی همیارگخانه در یک دقیقه
خدمات تخصصی سایت همیار گلخانه برای طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی محتوایی
شرایط همکاری؛ استفاده از خدمات سایت و تعرفه ها
“همیار گلخانه“، یک پلتفرم بزرگ برای حضور برترین های گلخانه است. این وبسایت در قالب یک مرجع تخصصی دانش گلخانه ای تصمیم دارد فرصتی را فراهم کند که علاقه مندان و فعالان مشاغل مرتبط با کشت گلخانه ای بتوانند بهتر و منظم تر دیده شوند.
حضور آنلاین کسانی که هنوز یک وب سایت ندارند اما در این زمینه فعالیت می کنند، اهمیت زیادی دارد.
معرفی کسب و کارهای تولید محصولات گلخانهای و تجهیزات گلخانه ای، خدمات مرتبط با گلخانه داری، مشاوره و طراحی و ساخت گلخانه در این بخش جامع صورت میگیرد.
علاقه مندان می توانند درخواست خود را مطابق با مقررات زیر و تعرفه های معین شده ارسال نمایند. لطفاً قبل از ارسال درخواست، تمامی قسمت ها را مطالعه کنید و از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.
برای ثبت سفارش از طریق جدول عضویت ویژه با شماره 09138651225 یا 09900215205 تماس بگیرید. ثبت سفارش از طریق ایمیل سایت و پیام رسان های ایتا و روبیکا نیز امکان پذیر است.
خدمات دیجیتال مارکتینگ صنعت گلخانه
همیار گلخانه؛ همراه کسب و کارهای گلخانه ای
تمامی اطلاعات منتشر شده در وب سایت “همیار گلخانه” که مربوط به شرکت ها و فعالان این حوزه است در بخش نیازمندی های گلخانه ای منتشر می شود. قبل از ارسال درخواست برای استفاده از عضویت ویژه سایت، حتماً بخش قوانین و مقررات سایت را مطالعه کنید.
مزایای خرید پکیج بازاریابی محتوایی چیست و چگونه به صنعت گلخانه کمک می کند؟
“همیار گلخانه” بر اساس بازاریابی محتوایی، به کسب و کارهای مرتبط با کشت گلخانه ای کمک می کند
پکیج های ویژه بازاریابی محتوایی، یک روش تخصصی و حرفه ای
در این روش، تمامی تامین کنندگان محصولات و تجهیزات گلخانهای، گلخانه داران، تولیدکنندگان گل و گیاه، شرکت های صادر کننده و وارد کننده این محصولات و صنایع وابسته به گلخانه می توانند طبق مقررات، درخواست خود را برای ما ارسال کنند.
بنابر نوع فعالیت متقاضی، دسته بندی مناسب در بخش نیازمندی های گلخانه ای برای او در نظر گرفته میشود و در نهایت، در قالب یک متن تخصصی، آن مجموعه معرفی خواهد شد.
تبلیغات حرفه ای، هوشمندانه، دائمی و پربازده با پلن های تخصصی بازاریابی محتوایی برای گلخانه
استفاده از پکیج ویژه سایت همیار گلخانه می تواند مزایای زیادی را برای کسب و کارهای این حوزه به همراه داشته باشید.
شما می توانید با یکی از این پلن ها، در طول روز در معرض هزاران بازدید کننده قرار بگیرید. بدیهی است که زمانی که بازدیدهای شما بالاتر باشد، امکان فروش محصولات و خدمات شما افزایش پیدا می کند و موجب سودآوری شما می شود.
در این روش که یک برنامه خاص و متفاوت بر اساس بازاریابی محتوایی و بازاریابی اینترنتی است، صاحبان مشاغل گلخانه ای می توانند متناسب با نوع دسته بندی سایت، تعداد خاصی مقالات تخصصی یا صفحه اختصاصی در بخش نیازمندی های کشت گلخانه ای را برای انتشار رزرو کنند.
بدیهی است چون سئو سایت قوی برای دسته بندی های سایت انجام می گیرد، صفحات سایت و مقالات به سرعت ایندکس میشوند و احتمال فروش برای آن مجموعه افزایش پیدا می کند.
متقاضیانی که به استفاده از پکیج های ویژه سایت تمایل دارند، لازم است یکی از بسته های بازاریابی محتوایی را انتخاب کرده، پرداخت را انجام دهند و سپس موارد زیر را آماده کرده و به آدرس ایمیل hamyargolkhane@gmail.com ارسال نمایند.
- توضیحات مختصر درباره تاریخچه شرکت یا تاریخچه فعالیت به صورت فرد حقیقی
- نام محصولات یا خدمات مرتبط با گلخانه
- تصاویری از محصولات یا محصولی که قصد معرفی آن را دارند
- اطلاعات تماس شامل آدرس شرکت، وب سایت، تلفن ثابت و تلفن همراه آدرس ایمیل
- ارسال نمونه کار اجرایی در صورت تمایل متقاضی، جهت درج در گالری تصاویر
برای ثبت سفارش از طریق جدول با شماره 09138651225 یا 09133668912 تماس بگیرید. ثبت سفارش از طریق ایمیل سایت و پیج اینستاگرام نیز امکان پذیر است.
تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارهای گلخانه ای کشور
تبلیغات اینترنتی مجموعه ای از ابزارها برای رساندن پیام های تبلیغاتی به مردمانی است که در سراسر جهان زندگی می کنند.
افراد از طریق اینترنت می توانند تبلیغات محصولات را به روش های مختلفی به نمایش بگذارند. اوایل تبلیغات اینترنتی در بین مردم رواج نداشت ولی به تدریج، اینترنت جایگاه بسیار مناسبی در بین مردم پیدا کرد، طوری که بیشتر کسب درآمد افراد از این روش به دست آمد و تبلیغات اینترنتی به جایگاهی رسید که در بالا بردن کسب درآمد در اولویت قرار گرفت.
امروزه افراد زیادی وارد کار اینترنتی شده اند و از هر کسی بپرسید قطعا در گوشی خود مشغول به کار اینترنتی است. از آنجایی که کار با گوشی بسیار آسان است و افراد با تبلیغات اینترنتی میتوانند محصولات مورد نظر خود را به فروش برسانند، عده عظیمی از افراد وارد کسب و کار اینترنتی شده اند.
اهمیت تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارهای گلخانه ای
در مقایسه با تبلیغات سنتی و قدیمی، تبلیغ در اینترنت مزایای بسیار زیادی برای مصرف کنندگان دارد. اولین اهمیت تبلیغات اینترنتی، ایجاد ارتباط دو طرفه می باشد. مخاطبان نه تنها تبلیغات فروشنده را دریافت میکنند بلکه سوالات خود را درباره محصول نیز می پرسند و بازخورد و رضایت مشتریان را نیز مشاهده می کنند. این امر باعث جذب و فروش محصولات می شود.
بسیاری از افراد برای خرید محصولات قادر نیستند که به صورت حضوری مراجعه کنند، از این رو افرادی که به فروش محصولات میپردازند میتوانند محصولات خود را در اینترنت تبلیغ کنند و افرادی که در کشور دیگری هستند به راحتی محصول را دریافت کنند.
انواع تبلیغات اینترنتی برای مشاغل گلخانه ای
توسعه بازاریابی اینترنتی باعث شد تا روش های تبلیغات اینترنتی نیز افزایش یابد و اهمیت تبلیغات اینترنتی دوبرابر شود، در واقع امروزه انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد که هر یک از آنها روش مناسبی برای رسیدن به هدف برای بازاریابان می باشد. هرچه بازاریابان با انواع تبلیغات اینترنتی آشنا باشند، می توانند تمام این روش ها را با همدیگر ترکیب و به یک فروش فوقالعاده برسند.
تبلیغات کسب و کار اینترنتی بسیار گسترده هستند که هر کدام از آنها فواید مخصوص خود را دارند و شما می توانید در سایت ها با انواع مختلفی از این روش ها آشنا شوید. بدون شک تبلیغات اینترنتی به کسب و کار شما اعتبار و علائم تجاری محصولات شما را به نمایش می گذارد، ولی اگر از انواع مختلفی از تبلیغات استفاده کنید از دیگر رقیبان جلوتر هستید.
یک نوع تبلیغ اینترنتی که امروزه در زندگی افراد تحول ایجاد کرده است، شبکه های اجتماعی می باشد. شما با اکانت شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام و لینکدین می توانید محصولات خود را به جایگاه مناسبی برسانید.
نوع دیگری از تبلیغات اینترنتی به نام بازاریابی محتوایی می باشد. این روش تبلیغاتی نه تنها برای فروش محصولات خوب است، بلکه برند شما را شناخته تر می کند. قطعا برندی که شناخته شود، فروش آن نیز افزایش می یابد.
رپورتاژ آگهی، نوعی دیگر از تبلیغات اینترنتی می باشد که با تکنیک های تبلیغ نویسی قوی، با هدف اطلاع رسانی کسب و کار در بین مردم اجرا می گردد. وقتی شما از این روش برای تبلیغات محصولات خود استفاده میکنید بسیار فراگیر می شوید و فروش محصولات شما در طیف وسیعی از رسانهها به صورت آنلاین مشاهده می شود.
تولید محتوا، آگهی اینترنتی و تبلیغات موشنگرافی، نوع دیگری از تبلیغات موثر برای افزایش کسب درآمد برای افراد مبتدی می باشد. موشنگرافی در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین رشته های هنر دیجیتال می باشد. این نوع تبلیغات یک علم استاندارد است که به صورت حرفهای در برگیرنده نرمافزارهای مهم می باشد.
چگونه تبلیغات اینترنتی را برای کسب و کار گلخانه ای خود شروع کنیم؟
در ابتدای کار شما باید از اهمیت تبلیغات اینترنتی آگاه باشید و نحوه استفاده از فناوری را نیز بدانید، به عنوان مثال طرز کار با موبایل و اینترنت را بیاموزید. در ابتدای کار شما باید یک برند و نشانه ای را برای محصولات خود طراحی کنید، این برند اگر جذاب و مناسب باشد قطعاً بسیاری از افراد را به خود جذب می کند.
بعد از اینکه یک برند مناسب را برای محصولات خود در نظر گرفتید باید یک وب سایت برای تبلیغ محصولات خود بسازید که کار بسیار سخت و پیچیدهای است. مطمئن باشید که وب سایت شما اگر طراحی جذابی داشته باشد به راحتی و هر چه سریع تر مورد دسترسی تمام افراد قرار می گیرد.
گوگل ابزار بسیار مفید و هوشمندی برای کسب درآمد می باشد که شما باید با گوگل تعامل داشته باشید و نام تجاری محصولات خود را در گوگل عرضه کنید. شما باید اطلاعات مفید از کسب و کار و جزئیات محصول و تصاویر محصولات خود را نمایش دهید.
اگر می خواهید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و آمار بازدید کنندگان خود را افزایش دهید، باید محصولات خود را در شبکه های مختلفی گسترش دهید.
ما تمام این کارها را برای رشد و پیشرفت کسب و کارتان ارائه می دهیم.