فرم سفارش و خرید عضویت ویژه در سایت

انواع فرصت های تبلیغات در سایت همیار گلخانه + تعرفه های جدید 1403

(تعرفه های اعلام شده تا پایان بهار 1403 معتبر هستند)

با سلام و عرض ادب

تمامی دوستان عزیز که مایل هستند از خدمات تخصصی این وبسایت استفاده کنند می توانند فرم زیر را دقت تکمیل نموده و آن را برای ما ارسال نمایند. کلیه درخواست ها برای عضویت ویژه در عرض 12 ساعت و در اولین فرصت بررسی می شوند و سپس با متقاضی تماس خواهیم گرفت. سوالات خود را از طریق ایتا یا واتس اپ شماره 09138651225 مطرح فرمایید.

همه دوستان و کاربران عزیز دقت کنید که فقط فرم هایی بررسی می شوند که همه فیلدهای مربوطه در آن مشخص شده باشند. در غیر این صورت، درخواست شما اعتبار ندارد. ما همراه شما هستیم تا بهترین تبلیغات را داشته باشید.

  • خدمات

  • قیمت: 1,000,000 تومان تعداد/مقدار :
    این سرویس به صورت ماهانه ارائه می شود و کاربران عزیز باید پنل خود را هر ماه، تمدید نمایند. صفحه اختصاصی کاربر در همین سایت و در بخش نیازمندی ها نمایش داده می شود.
  • قیمت: 400,000 تومان تعداد/مقدار :
    در این قسمت برای هر محصول، متن تبلیغاتی و بررسی کامل تهیه می شود و به عنوان یک مطلب در دسته بندی های مرتبط نمایش داده می شود. این متن در این وبسایت، دائمی خواهد بود. متن رپورتاژ، 800 کلمه ای، 2 عکس، بدون لینک فالو است.
  • قیمت: 800,000 تومان تعداد/مقدار :
    در این قسمت برای هر محصول، متن تبلیغاتی و بررسی کامل تهیه می شود و به عنوان یک مطلب در دسته بندی های مرتبط نمایش داده می شود. این متن در این وبسایت، دائمی خواهد بود. متن رپورتاژ، 1200 کلمه ای، 3 عکس، 1 لینک فالو است.
  • قیمت: 1,200,000 تومان تعداد/مقدار :
    در این قسمت برای هر محصول، متن تبلیغاتی و بررسی کامل تهیه می شود و به عنوان یک مطلب در دسته بندی های مرتبط نمایش داده می شود. این متن در این وبسایت، دائمی خواهد بود. متن رپورتاژ، 1500 کلمه ای، 5 عکس، 3 لینک فالو است.
  • قیمت: 1,500,000 تومان تعداد/مقدار :
    در این قسمت برای هر محصول، متن تبلیغاتی و بررسی کامل تهیه می شود و به عنوان یک مطلب در دسته بندی های مرتبط نمایش داده می شود. این متن در این وبسایت، دائمی خواهد بود. متن رپورتاژ، 2000 کلمه ای، 6 عکس، 4 لینک فالو است.
  • قیمت: 450,000 تومان تعداد/مقدار :
    بنر تبلیغاتی به صورت ماهانه قابل شارژ می باشد. این بنر در صفحه اصلی همین وبسایت منتشر می شود. لطفا پس از خرید، برای طراحی بنر و معرفی محصول مورد نظر، با ما تماس بگیرید.
  • قیمت: 300,000 تومان تعداد/مقدار :
    بنر تبلیغاتی به صورت ماهانه قابل شارژ می باشد. این بنر در صفحه اصلی همین وبسایت منتشر می شود. لطفا پس از خرید، برای طراحی بنر و معرفی محصول مورد نظر، با ما تماس بگیرید.
  • قیمت: 250,000 تومان تعداد/مقدار :
    بنر تبلیغاتی به صورت ماهانه قابل شارژ می باشد. این بنر در یکی از صفحات دسته بندی همین وبسایت منتشر می شود. لطفا پس از خرید، برای طراحی بنر و معرفی محصول مورد نظر، با ما تماس بگیرید.
  • قیمت: 700,000 تومان تعداد/مقدار :
    در این بسته، یک پادکست اختصاصی، مرتبط با فعالیت شرکت، محصولات یا خدمات، تولید می شود. متن مورد نیاز توسط تیم تولید محتوای همیار گلخانه آماده می شود و حدود 1200 کلمه خواهد بود.
  • 0 تومان
  • لطفا پس از بررسی مبلغ پرداختی خود، لازم است درخواست را به شماره تلفن 09138651225 در واتس اپ یا ایتا ارسال کنید. فرم ارسالی شما در عرض 12 ساعت بررسی خواهد شد و برای انجام کارهای واریزی و تسویه فرم با شما تماس خواهیم گرفت.
  • چنانچه مایل هستید می توانید رزومه کوتاهی از فعالیت های شرکت خود را به همراه عکس محصولات مورد نظرتان برای ما ارسال کنید. همیشه پاسخگوی 09138651225 ، از طریق ایمیل سایت و شبکه های اجتماعی واتس اپ و ایتا یا روبیکا شما خواهیم بود.