قیمت تولید محتوا برای سایت گلخانه؛ هزینه تولید محتوا متنی

اگر به تازگی یک سایت برای کسب و کار گلخانه ای خود طراحی کرده‌اید باید بدانید که محتوای سایت از هر چیزی برای شما مهم‌تر است. اگر محتوای خوب ایجاد نکنید، نباید منتظر بازدید بالا و درآمد روزافزون هم باشید؛ اما سؤال اینجاست که قیمت تولید محتوا چقدر است و باید چقدر روی این بخش از یک سایت سرمایه‌گذاری کرد؟ با ما همراه باشید تا مهم‌ترین نکات در این مورد را با شما در میان بگذاریم.

قیمت تولید محتوا برای سایت گلخانه و باغبانی: برای هر کلمه، 310 تومان می باشد.

چه عواملی بر هزینه تولید محتوا متنی تأثیر می‌گذارد؟

قیمت تولید محتوا برای سایت گلخانه

قیمت تولید محتوا برای سایت گلخانه

محتوا می‌تواند به اشکال مختلفی از جمله پست‌های وبلاگ، ویدیوها و گرافیک‌ها ارائه شود و اینکه کدام یک برای شما بازخورد بهتری خواهد داشت بیشتر به نوع مخاطبان شما و فعالیتی که انجام می‌دهید بستگی دارد؛ مثلاً اگر سایت آموزشی هستید هم محتواهای متنی و هم محتواهای ویدیویی برایتان مفید خواهد بود. بسته به اینکه نوع محتوای شما چه باشد قیمت تولید محتوا متفاوت است.

حتی در یک دسته از محتوا عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت تولید محتوا سایت گلخانه تأثیر بگذارند. در مورد محتوای متنی نیز این امر صادق است؛ بنابراین نمی‌توان قیمت واحدی برای یک محتوای متنی تعیین کرد؛ اما مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر هزینه تولید محتوا متنی عبارت‌اند از:

تولید محتوا توسط نویسنده های حرفه ای

اینکه شما خودتان محتوایی را تولید کنید یا به فرد دیگری این کار را بسپارید قطعاً می‌تواند قیمت تولید محتوا را برای شما تغییر دهد. ساده‌ترین نوع محتوا برای ایجاد، چه در قالب پست‌های وبلاگ، مقاله یا راهنماها و … محتوای متنی است. محتوای نوشتاری یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انتقال اطلاعات است و به کسب‌وکار شما این فرصت را می‌دهد تا دانش خود را به اشتراک بگذارد. اما نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد تا یک محتوای متنی با کیفیت برای شما تولید شود و کار هرکسی نیست!

می‌توانید درباره هر چیزی که فکر می‌کنید برای مخاطبان شما ارزشمند است، بنویسید، سپس صفحات خود را برای جستجو یعنی از نظر سئو بهینه کنید تا بیشتر دیده شوید و به مشتریان واقعی دست پیدا کنید. شما می‌توانید به سه روش محتوای متنی خود را تولید کنید که عبارت‌اند از:

سفارش محتوا به فریلنسر

سفارش به فریلنسرها حالت مزایده دارد و این مزیت را دارد که شما می‌توانید قیمت‌های مختلفی را به نویسندگان متفاوت پیشنهاد دهید تا بهترین قیمت تولید محتوا را پیدا کنید؛ اما عیبش این است که ممکن است نتوانید با یک فریلنسر به مدت طولانی کار کنید. با این ‌حال، فریلنسرهای زیادی هستند که به‌صورت آنلاین سفارش شما را می‌پذیرند و برایتان تولید محتوا می‌کنند.

استخدام نویسنده محتوا

شما می‌توانید نویسندگانی را بسته به شرایط خود به‌صورت دورکار یا حضوری در دفتر خودتان استخدام کنید تا به‌صورت روزانه برای شما تولید محتوا انجام دهند؛ اما اینکه میزان مهارت، سرعت و تجربه نویسنده چقدر باشد در هزینه تولید محتوا متنی تأثیر دارد. همچنین موضوعاتی که باید نوشته شوند بر اساس عمومی یا تخصصی بودن، قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت.

استفاده از خدمات تولید محتوا توسط همیارگلخانه

معمولاً آژانس‌های تولید محتوا به‌صورت حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند و خودشان نویسندگان باتجربه‌ای دارند که زحمت پیدا کردن نویسنده خوب که کار بسیار سختی است را از روی دوش شما برمی‌دارند. با این ‌حال، قیمت تولید محتوا توسط همیارگلخانه نیز بسته به اینکه چند محتوا در روز لازم دارید، موضوعات محتواهای شما چیست، اینکه آیا می‌خواهید محتوای شما سئو شده باشد یا خیر و طول محتوای شما متفاوت می‌شود.

البته هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنید و محتوای باکیفیت‌تری تحویل بگیرید، قطعاً آینده درخشان‌تری برای سایت خود تدارک می‌بینید. همچنین در پکیج بازاریابی محتوایی، تیم همیار گلخانه، محتوای شما را بارگذاری می‌کنند که از این نظر نیز باعث صرفه‌جویی قابل‌توجهی در وقت شما خواهد شد.

همچنین یکی از مهم‌ترین و شاید بزرگ‌ترین مزیت کار با تیم تولید محتوا همیارگلخانه این است نویسندگان به‌طور کامل با اهداف بازاریابی مجازی آشنا هستند. در نتیجه طوری مطلب را ارائه می‌دهند که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم ازنظر سئو بهینه باشد؛ چیزی که باعث می‌شود زودتر محتواهای شما در صفحه اول سرچ گوگل مربوط به موضوع آن محتوا بیاید و مخاطب بیشتری داشته باشید.

خدمات تولید محتوای تخصصی سایت گلخانه و باغبانی

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی

اگر شما یا یکی از اعضای تیمتان وقت دارید، مطمئناً می‌توانید محتوای سایت را خودتان بنویسید. نوشتن یک صفحه محتوا حتی اگر مبتدی باشید، معمولاً 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد و شما می‌توانید بدون صرف زمان، انتشار اطلاعات را در سایت خود شروع کنید.

شما می‌توانید موضوعات مرتبط با صنعت خود، مسائلی که ممکن است مخاطبان با آن مواجه شوند و اطلاعاتی که می‌تواند به آن‌ها در درک بهتر موضوع یا دستیابی به یک هدف خاص کمک کند را در محتواهای خود پوشش دهید. این کار هزینه تولید محتوا متنی را برای شما کاهش می‌دهد و باعث می‌شود با سرمایه کمتر، سایت شما رشد کند.

البته این نتیجه به این شرط ایجاد می‌شود که شما آموزش‌های مربوط به سئو محتوا را دیده باشید و یک محتوای بهینه تولید کنید. در غیر این صورت بهترین محتوا را هم که بنویسید در صفحه اول سرچ گوگل ظاهر نخواهد شد.

هرچه موضوع یک محتوا سخت‌تر و تخصصی‌تر باشد که علاوه بر مهارت نویسندگی، به دانش بیشتری نیاز داشته باشد، قیمت تولید محتوا را افزایش می‌دهد. معمولاً هزینه تولید محتوا متنی بر اساس تعداد کلمات یک متن مشخص می‌شود؛ بنابراین هرچه تعداد کلمات متن بیشتر باشد قیمت تولید محتوا نیز بیشتر می‌شود.

هزینه تولید محتوا توسط نویسنده‌های مبتدی، کمتر و توسط نویسنده‌های حرفه‌ای بیشتر است؛ اما نباید ریسک کنید و برای هزینه کمتر مقالات را به نویسنده‌های مبتدی بدهید؛ زیرا منجر به ارائه محتواهایی با خوانایی ضعیف، پر از مشکلات نگارشی، بدون رعایت اصول سئو و … می‌شود که به ضرر سایت شما خواهد بود.

برای دریافت خدمات تولید محتوای تخصصی، و خرید پکیج بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین می توانید با شماره تلفن 09138651225 تماس بگیرید یا در پیام رسان واتس اپ، درخواست خود را مطرح نمایید.

هزینه پکیج بازاریابی محتوا و تبلیغات اینترنتی در همیار گلخانه چقدر است؟

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی

اگر قصد همکاری با همیار گلخانه یا مشاور بازاریابی محتوا را دارید، احتمالاً طیف بسیار گسترده‌ای از برآورد هزینه‌ها را مشاهده کرده‌اید. در واقع، خدمات ارائه شده توسط متخصصان بازاریابی محتوا، متنوع است و هزینه ارائه محتوا توسط این وبسایت، نیز براساس نوع و میزان خدمات مشخص خواهد شد.

در واقع، بزرگ‌ترین عامل در این برآورد هزینه این است که شرکت شما می‌خواهد هر ماه، چقدر محتوای اصلی، تولید و منتشر کند؛ اما بسته به اینکه با نویسندگان و طراحان آزاد کار کنید یا با آژانس‌هایی که همه کارها اعم از تولید محتوا، سئو یا بهینه سازی محتوا برای جستجو، بارگذاری و … را خودشان انجام می‌دهند، قیمت‌ها نیز می‌تواند متفاوت باشد که می‌توانید به طور جداگانه از شرکت مورد نظر استعلام کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید عوامل متعددی بر قیمت تولید محتوا تأثیر دارند. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت واحد برای همه محتواها داد. شما می‌توانید جهت گرفتن مشاوره در این زمینه از بهترین کارشناسان باتجربه در مورد تولید محتوای متنی با شماره تلفن‌ 09138651225 تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی ها به ‌طور کامل به شما ارائه شود.