انواع فرمتهای تولید محتوای سایت گلخانه و باغبانی کدامند؟
محتواهای بسیار متنوعی با فرمتهای مختلف وجود دارد که میتوانید از آنها برای سایت خود استفاده کنید. بر اساس برنامهریزی که میتوان با کمک یک مدیر محتوا انجام داد، میتوانید فرمتهایی را که مخاطبان برند شما رغبت بیشتری به آن دارند را شناسایی کرده و بهترین تولید محتوای سایت را برای خودتان انجام دهید. برخی از مهمترین شکلهای تولید محتوا عبارتاند از:
تولید محتوای متنی برای سایت گلخانه و باغبانی
تولید محتوای متنی گلخانه و باغبانی همیشگی است و اصطلاحاً هیچگاه از مد نمی افتد؛ زیرا میتوان در همه شرایط مانند سر و صدا، وقتی دیگران خواب هستند، در هنگام استراحت سر کار و … از آنها استفاده کرد. به همین دلیل یکی از محبوبترین شکلهای تولید محتوای سایت میباشند.
تولید محتوای پادکست
پادکستها به معنی ضبط یک محتوای متنی خاص است که بیشتر شبیه یک نمایش رادیویی است. پادکستها امکان ایجاد محتوا را برای گوش دادن به آن در هر زمانی فراهم کردهاند. این شکل از تولید محتوای سایت گلخانه و باغبانی، گزینه جالبی است که میتواند اطلاعات، آموزش و سرگرمی را بهصورت غیررسمی و توضیحیتر به مخاطب منتقل کند.
کتابهای الکترونیکی
کتابهای الکترونیکی قالبی هستند که بهطور گسترده توسط برندهایی که مایل به جذب مشتریان بالقوه هستند، استفاده میشود. این نوع محتوا معمولاً از یک پست معمولی وبلاگ گستردهتر، عمیقتر و غنیتر است.
انواع اینفوگرافیک برای سایت گلخانه و باغبانی
اینفوگرافیکها جایگزین مناسبی برای برندهایی هستند که نیاز به نمایش اطلاعات بسیار پیچیده در محتوای خود دارند یا اطلاعاتی با اعداد و متغیرهای زیاد را باید منتقل کنند. ترکیب تصاویر و متن، جذب اطلاعات توسط مخاطب را تسهیل میکند و امکان نگاهی سریع به مهمترین نکات را در زمانی کوتاه، فراهم خواهد کرد.
پستهای وبلاگی
وقتی به تولید محتوا سایت گلخانه و باغبانی فکر میکنیم، پستهای وبلاگ یکی از قالبهایی است که مردم بیشتر به یاد میآورند. پستهای وبلاگی ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده و به افزایش ترافیک (بازدید از سایت) کمک میکند، اعتبار صفحه را بهبود میبخشد و به مشتریان وبسایت شما تا زمانی که به مشتری تبدیل شوند، آموزشهایی رایگان در مورد موضوعات مربوط به کار شما را میدهد. این پستها معمولاً شامل پستهای آموزشی یا ارائه مراحل یک فرایند هستند.
انواع کلیپ ویدیویی، فیلم یا تیزر تبلیغاتی – یا موشن گرافی
ایجاد محتوای ویدیویی اخیراً به یک روند عالی برای تبدیل بازدیدکننده سایت به مشتری تبدیل شده است و در چند سال آینده بیشتر به رشد خود ادامه میدهد. با ویدیوها، کاربران راهی سریع و آسان و البته بسیار هیجانانگیز برای گرفتن اطلاعات پیدا میکنند. اگرچه تولید محتوای سایت گلخانه و باغبانی به شکل ویدیو هزینه بیشتری را برای شما ایجاد میکند ولی محتوای ویدیویی یک فرصت عالی برای افزایش بازدید و اعتبار یک سایت است، اما بسیاری از کسبوکارها به دلیل کمبود دانش یا تجهیزات برای این نوع محتوا، همچنان این استراتژی را نادیده میگیرند.
با تجربه بیشتر میتوانید بیشتر روی این نوع محتوا سرمایهگذاری کنید و میتوانید به روشهای مختلف با مخاطبان خود گفتگو کنید و همچنین مطالب پیچیدهتری مانند محتوای تعاملی ایجاد کنید.