فروش دماسنج گلخانه ای

تبلیغات اینترنتی برای فروش دماسنج گلخانه ای

نیازمندیهای گلخانه ای

تبلیغات اینترنتی برای شرکت فروش دماسنج گلخانه ای

فروش دماسنج گلخانه ای یکی از مهم ترین معاملات برای تأمین تجهیزات کنترل محیط گلخانه ها است. انواع دماسنج در گلخانه ها به کار می روند. قیمت دماسنج گلخانه ای بر اساس نوع و مدل دستگاه، نحوه عملکرد و برند سازنده می تواند متفاوت باشد. دماسنج های گلخانه ای از دیگر تجهیزات مورد استفاده در گلخانه های امروزی هستند. دما یکی از پارامتر های قابل توجه برای ایجاد شرایط مناسب پرورش محصول است. دمای بیش از حد بالا و یا بیش از اندازه پایین، شرایط مناسبی برای پرورش محصولات گلخانه ای به وجود نمی آورد. فروش دماسنج گلخانه ای نیز اهمیت بسیاری به جهت ایجاد محیط مناسب رشد گیاهان دارد. در ابتدا به معرفی دماسنج برای گلخانه می پردازیم و به مزایای آن هم اشاره ای خواهیم داشت.

دماسنج گلخانه ای چیست؟

دماسنج گلخانه ای وسیله ای برای اندازه گیری دمای هوا در محیط گلخانه ای است. محیط گلخانه می بایست از نظر دمایی دارای شرایطی باشد که مانعی در برابر رشد گیاهان به وجود نیاورد. دماسنج گلخانه ای که در محیط گلخانه ای مورد استفاده قرار می گیرد دما را با یکای های مختلفی نشان می دهد. مشهورترین این یکاها عبارتند از درجه فارنهایت و درجه سلسیوس.

تولید کنندگان محصولات گلخانه ای می بایست درباره دمای مورد نیاز برای رشد هر محصول شناخت پیدا کرده و سپس با خرید و فروش دماسنج گلخانه ای و تجهیزات گلخانه ای، این شرایط دمایی را ایجاد کنند. از مهمترین این تجهیزات می توان فن گلخانه ای و یا لامپ های مادون قرمز را نام برد. البته که دماسنج گلخانه ای تنها وسیله مورد استفاده نبوده و در این بین به رطوبت سنج گلخانه ای نیز نیاز است. امروزه رطوبت سنج های دیجیتالی تولید شده اند که علاوه بر نمایش میزان رطوبت، میزان دما را هم نشان می دهند.

مزایای استفاده از دماسنج گلخانه ای چیست؟

دماسنج در گلخانه از جهت بررسی مناسب بودن شرایط دمایی برای کشت دارای اهمیت غیر قابل چشم پوشی است. تولید محصولات با کیفیت در گرو ایجاد شرایط دمایی مناسب است. در این بخش می خواهیم به مزایای استفاده از دماسنج های گلخانه ای بپردازیم. مهمترین مزایای فروش دماسنج گلخانه ای برای استفاده در گلخانه ها به شرح زیرند:

1-ممانعت از تلف شدن محصولات و گیاهان: گیاهان نیز مانند هر موجود زنده دیگری می بایست در شرایط مساعدی از نظر دما زندگی کنند. در محیط گلخانه باید شرایط دمایی فراهم شود که زندگی گیاه در این شرایط به خطر نیفتند. ایجاد گرمای بیش از اندازه تا جایی ممکن است برای زندگی گیاه خطرناک باشد، که چه بسا شاهد سوختن برگ های گیاه باشیم. به علاوه اینکه زیستن گیاه در دمای بسیار پایین سبب ایجاد خشکی در بافت گیاهی می شود.

2-کنترل و نمایش دمای گلخانه: این وسایل با نمایش دمای محیط گلخانه ها با یکای فارنهایت و یا سلسیوس، باغبان را از دمای محیط باخبر می کند.

3-سبک و قابل حمل بودن: بسیاری از تجهیزاتی که در واحدهای پرورش گلخانه ای استفاده می شوند ممکن است از نظر حمل و نقل مناسب نباشند. این وسایل علی رغم اشغال جای بسیار، ممکن است هزینه حمل و نقل و قیمت زیاد برای خرید را نیز به خریدار آنها تحمیل کند. اما فروش دماسنج گلخانه ای اینگونه نیست. این وسیله ضروری در گلخانه ها جای زیادی نمی گیرد و حمل و نقل آسان تری دارد.

4-نصب آسان: دماسنج گلخانه ای برخلاف بسیاری از وسایل دیگر در مکان های مختلف که نصب سختی دارند، تنها با قرار گرفتن در جای مناسب، کار خود را انجام می دهد.

 

اگر فروشنده تجهیزات گلخانه ای و دماسنج گلخانه ای هستید، تولید کننده هستید یا شرکت بازرگانی برای فروش این تجهیزات مهم دارید و می خواهید تبلیغات درست و مناسبی را با قیمت های اقتصادی انجام دهید، ما در کنار شما هستیم. برنامه ریزی کرده ایم تا در یک فضای تخصصی، بهتر دیده شوید. کافیست پلن های بازاریابی و تبلیغاتی ما را در بخش مربوطه مطالعه بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ایمیل سایت اقدام فرمایید.

 

سایت همیار گلخانه، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *