تبلیغات تجهیزات گلخانه

تبلیغات برای شرکت های فروشنده بستر کشت

تولید محتوا گلخانه

تولید محتوا گلخانه

تبلیغات برای شرکت های فروشنده بستر کشت گلخانه

فروش بستر کشت گلخانه، یکی از مهم ترین نیازها و ملزومات کشت گلخانه ای است و برای کمک به ایجاد محیط مناسب رشد گیاهان ضرورت دارد. بسیاری از موارد مرتبط با کشت گلخانه ای را تا به الان با ذکر نکات مهم با یکدیگر بررسی کردیم. اکنون نوبت به بررسی محل رشد گیاهان است که این محل به بستر کشت برای محصولات گلخانه مشهور است. گیاهان برای رویش، نیاز به محلی دارند که آنها را از نظر مواد مختلف تامین کند. این محل می تواند صرفاً از خاک نباشد؛ اما می بایست این مکان شامل مواد جامدی باشد که بتوانند جای خاک را برای گیاه پر کنند. با ما باشید تا شما را با حقایقی درباره بستر کشت گلخانه آشنا کنیم.

ویژگی های بستر کشت گلخانه چیست؟

این بستر را می توان مجموعه ای از مواد جامد دانست که به جای خاک، امکان کشت گیاه را به صورت هیدروپونیک فراهم می کنند. اما هر بستری را نمیتوان بستر مناسب دانست. در واقع برای بقای گیاه می بایست این بستر از برخی جهات مناسب باشد. مهمترین ویژگی های یک بستر کشت مناسب برای کشت گلخانه ای به شرح زیر هستند:

  • بستر کشت گلخانه می بایست هیچ یک از خواص اسیدی و یا قلیایی را نداشته باشد و از نظر شیمیایی در وضعیت خنثی باشد.
  • این بستر می بایست بر اساس اصول علم شیمی، پایدار باشد.
  • اصول ضد عفونی و نظافتی پیش از استفاده از این بستر می بایست در دستور کار قرار بگیرد.
  • آب اضافی می بایست به خوبی از این بستر خارج شده و به قول معروف، زهکش خوبی را داشته باشد.
  • بستر کشت گلخانه ای می بایست به خوبی توانایی نگه داری آب و نیز هوای مرطوب را داشته باشد.
  • بستر کشت برای گلخانه می بایست به خوبی نقش یک بافر را بازی کند و در برابر تغییرات غلظت بی کربنات و یون هیدروژن مقاومت کند.
  • بستر کشت باید توان متوسطی در تبادل کاتیون ها داشته باشد.

با انواع بستر کشت گلخانه ای آشنا شویم

همانگونه که گفتیم هر وسیله قابل استفاده در گلخانه ممکن است دارای انواعی باشد. انواع بستر کشت گلخانه ای می توان به سه دسته زیر تقسیم بندی کرد: بستر کشت معدنی؛ بستر کشت آلی؛ بستر کشت مصنوعی.

هر یک از موارد فوق خود به انواعی تقسیم می شوند. به عنوان مثال بستر کشت معدنی به دسته هایی تقسیم می شود که شامل بستر کشت سنگریزه؛ بستر کشت ماسه؛ بستر کشت پوکه معدنی؛ بستر کشت پرلیت است. همچنین بستر کشت مصنوعی به دسته های زیر قابل تقسیم است؛ بستر کشت اوره فرمالدهید؛ بستر کشت اسفنجی؛ بستر کشت پلی اورتان؛ بستر کشت پلاستیک قابل انبساط.

در ادامه به بررسی فروش بستر کشت گلخانه از نوع آلی خواهیم پرداخت. مهمترین زیر دسته های بستر کشت گلخانه از نوع آلی عبارتند از:

  • بستر کشت مملو از خاک اره یا تکه چوب
  • بستر کشت پیت
  • بستر کشت پیت نارگیلی
  • بستر کشت سبوس
  • بستر کشت پوست درختان

بستر کشت در گلخانه علی رغم داشتن هزینه بالا به هنگام تهیه و نیز نیاز به مدیریت دارای، مزایایی هستند؛ بستر کشت گلخانه از بسیاری از بیماری های مرتبط با خاک به دور است و این به دور بودن از بیماری ها سبب کشت با کیفیت محصول می شود. فروش بستر کشت گلخانه

اگر فروشنده بستر کشت گلخانه ای هستید، تولید کننده هستید یا شرکت بازرگانی برای فروش این تجهیزات مهم دارید و می خواهید تبلیغات درست و مناسبی را با قیمت های اقتصادی انجام دهید، ما در کنار شما هستیم. برنامه ریزی کرده ایم تا در یک فضای تخصصی، بهتر دیده شوید. کافیست پلن های بازاریابی و تبلیغاتی ما را در بخش مربوطه مطالعه بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ایمیل سایت اقدام فرمایید.

 

سایت همیار گلخانه، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *