تبلیغات برای گلخانه

تبلیغات اینترنتی برای فروش توری ضد حشره گلخانه

بنربازاریابی گلخانه ای

 

تبلیغات اینترنتی برای فروش توری ضد حشره گلخانه

فروش توری ضد حشره گلخانه از جمله وسایل ضروری می باشد که برای حفاظت از گیاهان در برابر حشرات مورد استفاده قرار می گیرد. گیاهان مختلف ممکن است مورد حمله طیف مختلفی از حشرات قرار بگیرند و از این رو می بایست برای حفاظت از آنها چاره ای اندیشید. هر چند خود گل ها نیز ممکن است ذاتی، عملکردهایی را برای حفاظت از خود داشته باشند؛ از جمله این موارد این ترشح ترکیباتی است که می تواند برای حشرات سمی باشد. اما همه گیاهان نمی توانند صد در صد، خود را ایمن کنند. برای همین وجود پوششی حفاظتی به نام توری ضد حشره گلخانه در گلخانه ها ضروری است.

همانطور که می دانید برای رشد موفق گیاهان نیاز به فراهم کردن محیطی مناسب است. در مسیر فراهم کردن این محیط مناسب می بایست در کنار عوامل محیطی به عوامل دیگری نظیر هجوم حشرات نیز توجه داشت. از این رو استفاده از پوششی تحت عنوان توری ضد حشره گلخانه ضرورت پیدا می کند. مهمترین حشراتی که می بایست از محیط گیاهان دور نگه داشته شوند عبارتند از: شته ها؛ مگس های سفید؛ انواع کنه؛ برخی پروانه ها و کرم ها.

فروش توری ضد حشره گلخانه برای جلوگیری دیگر جانوران مانند پرندگان نیز مفید هستند. البته که باید در هنگام خرید این توری ها مواردی را در نظر داشت. پس با ما باشید تا شما را با نکات لازم برای خرید توری ضد حشره گلخانه آشنا کنیم.

نکات مهم در فروش توری ضد حشره گلخانه

هنگام فروش توری ضد حشره گلخانه می بایست به نکاتی توجه داشت که مهمترین آنها به شرح زیرند:

  • میزان قطر منافذ موجود در توری که می بایست به منظور جلوگیری از ورود حشره مورد توجه قرار گیرد.
  • میزان قطر نخ های توری (تار و پود)
  • توانایی توری برای ایستادگی در برابر عوامل محیطی مانند جریان هوا؛ نمی توان میزان توانایی تمام تور ها را یکسان دانست.
  • توانایی در جذب آلاینده ها و گرد و غبار
  • میزان مقاومت کردن تور در برابر اشعه خورشید
  • وجود بافت یکنواخت در تور

مزایای استفاده از توری های ضد حشره در گلخانه

استفاده از هر وسیله ای به خاطر مزایایی است که آن وسیله دارد. فروش توری ضد حشره گلخانه نیز دارای مزایایی هستند که مهمترین آنها به شرح زیرند:

  • استفاده از این توری های سبب می شود به دلیل جلوگیری از نفوذ عوامل جانوری مخرب نیاز کمتری به استفاده از انواع کود بوجود آید. استفاده کمتر از کود، نتیجه اش سالم تر شدن و ارگانیک شدن محصولات خواهد شد.
  • استفاده از این توری ها به این دلیل که مانع از آسیب گیاهان می شود، بهبود رشد آنها را به همراه دارد.
  • استفاده از توری ضد حشره گلخانه علاوه بر راحتی و آسایش بیشتر سبب افزایش کیفیت محصولات و نیز افزایش تولید آنها می شود.
  • توری ضد حشره گلخانه سبب حفاظت از گیاهان در برابر اشعه های مضر خورشید می شود.
  • این توری ها از نظر تولید به گونه ای هستند که به طبیعت آسیب نمی زنند. این توری ها به دلیل ساختار خود به راحتی در طبیعت تجزیه میشوند.
  • این توری ها نقشی مشابه بادگیر داشته و مانع از جا به جایی سازه می شوند.

اگر فروشنده تجهیزات گلخانه ای و توری ضد حشره هستید، تولید کننده هستید یا شرکت بازرگانی برای فروش این تجهیزات مهم دارید و می خواهید تبلیغات درست و مناسبی را با قیمت های اقتصادی انجام دهید، ما در کنار شما هستیم. برنامه ریزی کرده ایم تا در یک فضای تخصصی، بهتر دیده شوید. کافیست پلن های بازاریابی و تبلیغاتی ما را در بخش مربوطه مطالعه بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ایمیل سایت اقدام فرمایید.

سایت همیار گلخانه، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *