تبلیغات آنلاین گلخانه

تبلیغات اینترنتی برای فروش تجهیزات آبیاری گلخانه

نیازمندیهای گلخانه ای

تبلیغات اینترنتی برای فروش تجهیزات آبیاری گلخانه

تجهیزات آبیاری گلخانه، یکی از وسایل ضروری برای راه اندازی گلخانه است. هر موجود زنده ای برای زنده ماندن نیاز به آب دارد. جذب آب، سبب ایجاد حالت تورژسانس در سلول ها شده که این امر سبب شاداب شدن یاخته ها می شود. تجهیزات و سیستم آبیاری گلخانه ای می بایست به خوبی پاسخ گوی نیازهای گیاهان تحت کشت باشد. آب، ماده ای است که در فرایند تنفس سلولی در گیاهان تولید می شود. این ماده همچنین در فرایند تنفس سلولی، در پی واکنش گلوکز با اکسیژن، تولید می شود. اگر دانستن درباره تجهیزات آبیاری گلخانه برای شما نیز مهم است و می خواهید این تجهیزات را برای گلخانه های خود بخرید، ما را تا انتها همراهی کنید.

سیستم آبیاری گلخانه چیست و انواع آن کدام است؟

با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، امروزه آبیاری به شیوه سنتی کم رنگ شده و سیستم های پیشرفته آبیاری جای آنها را گرفته اند. به طور کلی پیشرفت های تکنولوژی، میزان بهره گیری از نیروی انسانی را کاهش داده و سبب از بین رفتن بسیاری از هزینه های ناشی از تامین نیروی انسانی شده است. امروزه آبیاری گلخانه ها با روش های گوناگونی انجام می شود. اما روش های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی، بیشتر از سایرین، طرفدار دارند. در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

1-سیستم آبیاری بارانی:

اولین سیستم آبیاری گلخانه ای که تصمیم به بررسی آن داریم، سیستم آبیاری بارانی است. این سیستم متشکل از یک پمپ است که آب مورد نیاز لوله های اصلی و نیز لوله های فرعی را همین پمپ تامین می کند. در اثر این فرایندها، آب بر روی گیاهان به صورت قطره ای ریخته می شود که به همین علت، این شیوه آبیاری، آبیاری بارانی نامیده شده است. در ادامه، معرفی تجهیزات آبیاری گلخانه، بیایید نگاهی به اجزای سیستم آبیاری بارانی بیندازیم. مهمترین اجزای این سیستم عبارتند از:

  • ایستگاه پمپاژ کننده آب مورد نیاز گیاهان: انتخاب پمپی که وظیفه پمپاژ کردن آب را دارد، به عواملی بستگی دارد که توسط مشاوران در این زمینه باید تعیین شود.
  • لوله های اصلی و نیز فرعی: این لوله های مقاوم اغلب از جنس ماده پلی اتیلن هستند.
  • انواع انشعاب و اتصال و رایزر: این موارد اتصال لوله را به پمپ فراهم می کنند.
  • تعدادی آبپاش: در نهایت، پس از تامین آب توسط پمپ، این آب توسط آبپاش ها بر روی گیاهان ریخته می شود.

2-سیستم آبیاری قطره ای برای گلخانه ها

از دیگر انواع تجهیزات آبیاری گلخانه، سیستم آبیاری قطره ای است. در این سیستم، از طریق روزنه قطره چکان، آب با فشار کم به ریشه گیاه می رسد. اجزای سیستم آبیاری قطره ای عبارتند از:

  • پمپ آب تحت فشار
  • لوله اصلی
  • لوله های آب رسان
  • لوله های جانبی و یا فرعی
  • تجهیزات بک واش
  • انواع قطره چکان
  • تانک مملو از کود

مزایای استفاده از تجهیزات آبیاری گلخانه ای

استفاده از تجهیزات آبیاری گلخانه ای دارای مزایایی است که در این بخش می خواهیم به اختصار به هرکدام از آنها بپردازیم. مهمترین مزایای استفاده از سیستم های آبیاری گلخانه ای به شرح زیر هستند:

1-ایجاد شادابی در گیاهان: رساندن آب کافی به گیاهان سبب می شود تا در پی جذب آب، این سلول ها دچار تورژسانس و تورم دیواره سلولی شده و شاداب شوند. این شرایط به رشد بهتر محصولات گلخانه ای و افزایش باردهی و تولید کمک می کند.

2-کاهش هزینه های نیروی انسانی: استفاده از این تجهیزات تا حدود بسیار زیادی استفاده از نیروی انسانی را به عنوان باغبان یا مشاغل مشابه، کاهش داده و سبب صرفه جویی در هزینه های مرتبط با نیروی انسانی شده است.

اگر فروشنده تجهیزات آبیاری گلخانه ای هستید، تولید کننده هستید یا شرکت بازرگانی برای فروش این تجهیزات مهم دارید و می خواهید تبلیغات درست و مناسبی را با قیمت های اقتصادی انجام دهید، ما در کنار شما هستیم. برنامه ریزی کرده ایم تا در یک فضای تخصصی، بهتر دیده شوید. کافیست پلن های بازاریابی و تبلیغاتی ما را در بخش مربوطه مطالعه بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ایمیل سایت اقدام فرمایید.

 

سایت همیار گلخانه، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *