تولید محتوا تجهیزات گلخانه

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ نیاز ضروری فروشندگان

تبلیغات برای گلخانه ها

تبلیغات برای گلخانه ها

تولید محتوا برای تجهیزات گلخانه ای؛ نیاز ضروری فروشندگان امروزی!

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای یکی از مهم ترین خدمات در دنیای دیجیتال امروزی است و برای شرکت های فروشنده، بسیار اهمیت دارد. اگر شما هم در قالب یک شرکت یا فرد در حوزه فروش تجهیزات گلخانه ای، انواع کود و سموم شیمیایی گلخانه فعالیت دارید، قطعاً به خدمات تولید محتوای اختصاصی، تبلیغات آنلاین و کمپین های رپورتاژ آگهی برای بهتر دیده شدن و جذب مشتریان نیاز دارید.

اگر دارای وبسایت هستید، برای تولید محتوا و بازاریابی محتوایی تخصصی روی ما حساب کنید. اگر هنوز یک وبسایت ندارید، بسترهای سایت همیار گلخانه در اختیار شما است تا با کمترین هزینه، بیشتری محتوا را تولید کنید و کمپین های تبلیغاتی مؤثر راه بیاندازید.

بیایید با هم به چند تا از مهم ترین نمونه های تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای نگاهی داشته باشیم.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ فن سیرکوله برای گلخانه

فن سیرکوله برای گلخانه

فن سیرکوله برای گلخانه

فن سیرکوله که با نام سیرکولاسیون شناخته می شود، به عنوان فن تهویه گلخانه کاربرد دارد. تهویه خوب در گلخانه ها، یکی از روش های کارآمد در دفع آفات به شمار می رود. گردش نامناسب هوا و جمع شدن هوای گرم یا سرد موجب آسیب رسیدن به گیاهان می شود.

بهترین روش به منظور به جریان انداختن هوای گرم یا سرد در محیط گلخانه، استفاده از فن سیرکوله برای گلخانه است.

فن سیرکوله، کاربردهای متعددی دارد. به منظور یکنواخت سازی اکسیژن و دی اکسید کربن در گلخانه های بزرگ از این نوع فن ها استفاده می شود.

علاوه بر این، فن سیرکوله برای گلخانه از تغییرات ناگهانی دما که موجب آسیب رسیدن به گیاهان و از بین رفتن آن ها می شود، جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که از فن سیرکوله ها در سالن های پرورش طیور و دامپروری به منظور جلوگیری از نشر آلودگی و بیماری استفاده می شود.

انواع فن سیرکوله معمولاً موجب کاهش رطوبت گلخانه در فصول سرد سال می شوند. به این ترتیب، تنفس و میزان جذب کربن دی اکسید گیاهان موجود در گلخانه افزایش می یابد.

از دیگر کاربردهای فن سیرکوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکان های عمومی
  • انبارها و کارگاه ها
  • گلخانه ها، سالن های پرورش طیور و دامداری، مرغداری و سالن های صنعتی
  • سالن قارچ (به منظور یکسان سازی رطوبت و دما)

در هنگام خرید فن سیرکوله برای گلخانه حتماً باید به مساحت گلخانه توجه شود. این موضوع در انتخاب نوع و تعداد فن سیرکوله ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. به این نکته توجه داشته باشید که جابجایی هوا برای هر یک مترمربع گلخانه، حدود 40 مترمکعب در ساعت در نظر گرفته می شود. فن سیرکوله ها در سایزهای مختلفی وجود دارند. قیمت خرید آن ها نیز بر اساس سایز و میزان مکش تعیین می شود.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ رطوبت ساز التراسونیک گلخانه

رطوبت ساز التراسونیک گلخانه

رطوبت ساز التراسونیک گلخانه

رطوبت ساز التراسونیک گلخانه، وسیله ای است که از آن به منظور تولید مه فضایی استفاده می شود. این دستگاه با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های دنیا، امواج التراسونیک یا مافوق صوت را تغییر می دهد و بخار سرد ایجاد می کند.

این بخار سرد تبدیل به مه در محیط گلخانه ها می شود. تولید بخار یا مه در فضای گلخانه، رطوبت مورد نیاز گیاهان را تامین می کند؛ بدون این که باعث ایجاد خیسی در گلخانه شود.

دستگاه رطوبت ساز مافوق صوت در بیرون از گلخانه قرار داده می شود و مه تولیدی توسط کانال هایی به درون گلخانه منتقل می شود.

صرف نظر از مدل و نوع دستگاه، مخزن آب آن به شیر آب وصل می شود. لازم به ذکر است که این دستگاه با برق کار می کند.

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک به دلیل استفاده از یک سنسور رطوبت ساز، با توجه به رطوبت گلخانه به طور خودکار روشن و خاموش می شود.

رطوبت ساز التراسونیک گلخانه از مهم ترین تجهیزات به کار رفته در گلخانه ها به شمار می رود. از این دستگاه برای تولید رطوبت مورد نیاز گیاهان استفاده می شود.

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک در مکان های دیگر نیز کاربرد گسترده ای دارد. به عنوان مثال، از این دستگاه در چاپخانه ها، نساجی ها، سالن های پرورش قارچ، سالن های پرورش زعفران، چای سازی ها و سردخانه ها استفاده می شود.

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک گلخانه در مقایسه با سایر دستگاه های رطوبت ساز با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

دلیل اصلی بالا بودن قیمت این دستگاه ها، استفاده از پیزوسرامیک و همچنین بهره مندی از تکنولوژی های خاص به منظور تبدیل مایع به گاز است. از آنجایی که رطوبت ساز التراسونیک انواع مختلفی دارد، انتخاب دستگاه باید با توجه به وسعت گلخانه، منطقه جغرافیایی و میزان رطوبت مورد نیاز انجام شود.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ سینی نشا گلخانه

سینی نشا گلخانه

سینی نشا گلخانه

سینی نشا گلخانه که به سینی کشت نیز معروف است، به منظور پرورش انواع سبزیجات گلخانه ای و صیفی جات از جمله فلفل، خیار، گوجه و کلم به کار می رود. کاشت بذر گیاهان در فضای بسته به عنوان یک روش کارآمد برای رشد و پرورش آن ها در فضای باز شناخته می شود.

سینی نشا در واقع مجموعه ای از گلدان های کوچک با اندازه های یکسان است که در فاصله مشخص از یکدیگر قرار می گیرند.

این نوع سینی ها در مقابل نور خورشید مقاوم هستند و امکان ضدعفونی کردن آن ها بعد از هر بار استفاده وجود دارد.

به منظور ضدعفونی کردن سینی های نشا می توان از مواد شیمیایی، بخار یا آب تمیز استفاده کرد. از آنجایی که سینی نشا گلخانه از جنس پلی اتیلن نرم ساخته می شود، انعطاف پذیری بالا از ویژگی های مهم آن به حساب می آید.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سینی های نشا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقرون به صرفه بودن
  • جلوگیری از شیوع آفات و بیماری های مختلف
  • قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن
  • طول عمر زیاد
  • دارای تهویه و زهکشی مناسب
  • جلوگیری از پوسیدگی ریشه گیاهان
  • قابلیت خارج کردن نشا از درون گلدان بدون ایجاد مشکل
  • رشد نشا با کیفیت
  • کاهش مصرف سوخت و نیاز به کود شیمیایی

سینی نشا در سایزها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. برخی از آن ها چند بار مصرف و برخی یکبار مصرف هستند. حتی بعضی از سینی های نشا گلخانه از جنس یونولیت ساخته می شوند.

خرید این نوع سینی ها باید با توجه به نوع کارایی انجام شود. به عنوان مثال، سینی نشا مورد استفاده برای کاشت توت فرنگی با سینی نشا فلفل تفاوت دارد. به طور کلی، سینی نشا گلخانه در سایز 28، 45، 72، 85، 98، 105، 112، 170، 145، 200 و 216 به فروش می رسد.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ توری ضد حشره گلخانه

توری ضد حشره گلخانه

توری ضد حشره گلخانه

توری ضد حشره گلخانه که با نام توری ضد تریپس گلخانه نیز شناخته می شود، یکی از روش های کارآمد مبارزه فیزیکی با آفات به شمار می رود.

از آنجایی که استفاده از سموم شیمیایی در گلخانه ها ممنوع است، این توری ها می توانند نقش اساسی در دفع آفات و حشرات داشته باشند. توری های ضد حشره معمولاً از جنس پلی اتیلن به صورت فیبرهای تکی ساخته می شوند.

از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع توری ها می توان به ایجاد سایه، بهبود کیفیت محصول، قابلیت تجزیه در طبیعت و عبور نور خورشید اشاره کرد. توری ضد حشره گلخانه در برابر نور خورشید مقاوم است و حفاظت حداکثری از گیاه در برابر آفات را ایجاد می کنند.

علاوه بر این، توری های ضد حشره گلخانه از خروج حشرات مفید برای رشد گیاهان گلخانه نیز جلوگیری می کنند. در نتیجه، استفاده از آن ها می تواند نقش مهمی در سلامت گیاهان داشته باشد.

در هنگام خرید توری ضد حشره گلخانه حتماً باید به مساحت گلخانه توجه شود. توری های ضد حشره روی پنجره های سقفی و جانبی گلخانه نصب می شوند.

در نتیجه، خرید باید بعد از محاسبه تعداد و مساحت این پنجره ها انجام شود. در غیر اینصورت، تبادل هوای داخل و خارج گلخانه غیر قابل کنترل خواهد بود.

یکی از دیگر نکاتی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید، افزایش دمای گلخانه در اثر نصب توری های ضد حشره است.

در نتیجه، به یک سیستم تهویه مناسب در گلخانه نیاز پیدا خواهید کرد. از دیگر نکاتی که هنگام انتخاب باید مد نظر قرار گیرند، می توان به نوع و اندازه آفات و حشرات اشاره کرد. در نتیجه، پیش از خرید حتماً در مورد انواع آفات و حشرات مضر گلخانه تحقیق کنید.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ بست نگهدارنده مخصوص گلخانه

بست نگهدارنده در گلخانه

بست نگهدارنده در گلخانه

در گلخانه ها معمولاً از نخ گلخانه به منظور نگه داشتن گیاهان مختلف به صورت عمودی استفاده می شود. این کار به کنترل آفات و حشرات مضر و همچنین، برداشت حداکثری محصول کمک بسیار زیادی می کند.

علاوه بر این، کوددهی گیاهان متصل به نخ گلخانه نیز بسیار راحت تر صورت می گیرد. نخ گلخانه به سقف متصل می شود. به منظور اتصال این نخ به گیاه مورد نظر از بست نگهدارنده مخصوص گلخانه استفاده می شود.

به بست نگهدارنده مخصوص گلخانه، گیره بوته نیز گفته می شود. این گیره روی ساقه گیاه وصل می شود و نخ گلخانه را به ساقه متصل می کند.

به این ترتیب، گیاه به صورت عمودی قرار می گیرد و رشد می کند. بسیاری از افراد، نخ گلخانه را بدون بست نگهدارنده به گیاه متصل می کنند.

این کار قطعاً به ساقه گیاه آسیب می زند و گیاه را زخمی می کند. علاوه بر این، امکان پوسیدگی ساقه گیاه در محل اتصال نخ گلخانه نیز وجود دارد.

از مهم ترین مزایای بست های نگهدارنده مخصوص گلخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن بسیار سبک
  • سهولت در استفاده
  • ساخته شده از مواد پلی اتیلن نرم و باکیفیت
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • قابلیت استفاده چندین مرتبه
  • قیمت بسیار مقرون به صرفه
  • کاهش هزینه مربوط به کارگر

این گیره ها از خم شدن گیاهان گلخانه ای جلوگیری می کنند. در نتیجه، رشد گیاهان با سرعت بالاتری انجام می شود. استفاده از نخ گلخانه و بست نگهدارنده مخصوص گلخانه برای گیاهانی ازقبیل گوجه فرنگی، خیار، فلفل دلمه ای گلخانه ای و بادمجان بسیار اهمیت دارد.

لازم به ذکر است که خرید بست نگهدارنده باید با توجه به اندازه گیاه مورد نظر انجام شود. این محصول در اندازه ها و وزن های مختلف ساخته می شوند و انتخاب آن باید متناسب با گیاه موجود در گلخانه باشد.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ شید گلخانه (توری سایبان)

شید گلخانه

شید گلخانه

از توری سایبان یا شید گلخانه برای ایجاد سایه روی گلخانه استفاده می شود. علاوه بر این، این توری مانع از تابش بیش از اندازه نور خورشید به درون گلخانه می شود.

توری های سایبان معمولاً بر اساس استانداردهای مشخصی ساخته می شوند. این نوع توری ها را می توان در ابعاد و رنگ های مختلف سفارش داد. به علاوه، تراکم بافت و درصد سایه اندازی آن ها نیز قابل تغییر است.

برخی از مهم ترین مزایای خرید توری سایبان گلخانه عبارتند از:

  • سهولت در استفاده
  • انعطاف پذیری بالا
  • طول عمر بین 3 تا 5 سال
  • سبکی و قیمت مقرون به صرفه

از دیگر مزایای استفاده از توری های سایبان در گلخانه ها می توان به افزایش کارایی فن تهویه اشاره کرد.

از آنجایی که شید گلخانه برای انعکاس نور خورشید و ایجاد سایه استفاده می شود، کارایی سیستم خنک کننده گلخانه بهبود می یابد.

توری سایبان به منظور کنترل میزان نور ورودی به گلخانه ها بکار می رود. در واقع، از این نوع توری ها جهت ایجاد سایه، کنترل دمای گلخانه، جلوگیری از تبخیر و صرفه جویی در مصرف آب استفاده می شود.

علاوه بر این، شیدهای گلخانه از ورود پرندگان به فضای داخلی و آسیب زدن به گیاهان نیز جلوگیری می کنند. از دیگر دلایل استفاده از توری های سایبان در گلخانه ها می توان به جلوگیری از تشکیل خزه یا جلبک اشاره کرد.

در هنگام خرید شید گلخانه حتماً به محل اتصال این توری ها به یکدیگر توجه کنید. خرید توری هایی توصیه می شود که دارای لبه هایی با بافت متراکم هستند چراکه لبه ها با گذشت زمان و یخ زدگی دچار پارگی می شوند.

قیمت شیدهای گلخانه به دو عامل بستگی دارد: درصد سایه و متراژ توری. هر چه درصد سایه اندازی و متراژ توری سایبان بیشتر باشد، با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ کفپوش گلخانه آنتی یو وی

کفپوش گلخانه آنتی یو وی

کفپوش گلخانه آنتی یو وی

کشت گلخانه ای در سال های اخیر بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. شاید دلیل اصلی محبوبیت کشت گلخانه ای، مقرون به صرفه بودن آن باشد.

به منظور افزایش کارایی و بازدهی در گلخانه ها معمولاً از مواد آنتی یو وی در تجهیزات مختلف استفاده می شود.

یکی از تجهیزات ضروری، کفپوش گلخانه آنتی یو وی به شمار می رود. این کفپوش ها برای پوشاندن کف گلخانه بکار می روند.

کفپوش های گلخانه آنتی یو وی، مزایای بسیار زیادی دارند. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از رشد علف های هرز
  • قابلیت نظافت و پاکسازی آسان
  • کاهش هزینه های مربوط به نظافت
  • سبکی وزن
  • سهولت در نصب و استفاده
  • مقاومت و طول عمر بالا
  • جلوگیری از افزایش دمای گلخانه در فصول گرم سال (به ویژه، تابستان ها)

کفپوش گلخانه آنتی یو وی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، می تواند به سیستم خنک کننده گلخانه در تابستان ها کمک کند. این نوع کفپوش ها معمولاً به رنگ سفید ساخته می شود.

در نتیجه، نور خورشید را بازتاب می دهند و به فتوسنتز گیاهان گلخانه ای در زمستان کمک می کنند. علاوه بر این، کفپوش های آنتی یو وی گلخانه ای امکان تبادل هوایی و گازی بین کف زمین و هوای گلخانه را برقرار می کنند.

اگر قصد خرید کفپوش گلخانه آنتی یو وی را دارید، به این نکته توجه کنید که امکان سفارش آن در ضخامت و ابعاد مختلف وجود دارد. حتی می توانید این نوع کفپوش ها را در رنگ مورد نظر خود سفارش دهید.

کفپوش های آنتی یو وی ویژه گلخانه از جنس پلی اتیلن ساخته می شوند. شرکت های داخلی و خارجی بسیار زیادی در زمینه تولید این نوع کفپوش ها فعالیت دارند. هنگام خرید حتماً به برند تولیدکننده و کیفیت محصول توجه کنید.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ سیم پلی استر گلخانه

سیم پلی استر گلخانه

سیم پلی استر گلخانه

سیم پلی استر گلخانه از دیگر وسایل ضروری و پرکاربرد در گلخانه ها به شمار می رود. کیفیت سیم های پلی استر بکار رفته در گلخانه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

عدم توجه به کیفیت این سیم ها می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به گیاهان موجود در گلخانه وارد کند. علاوه بر این، هزینه های گلخانه نیز افزایش قابل توجهی پیدا می کنند.

سیم های پلی استر یا آگروپت به عنوان سیم نگهدارنده سایبان و ذخیره انرژی به کار می روند. در واقع، این سیم ها را می توان جایگزینی برای سیم های مفتولی معمولی گلخانه ها دانست.

استفاده از سیم های پلی استر در سیستم شید مکانیزه گلخانه ها و به عنوان سیم نگهدارنده در پوشش های گلخانه ای رواج دارد. این نوع سیم ها قابلیت انبساط بالایی دارند و هرگز آویزان یا خمیده نمی شوند.

از دیگر مزایای استفاده از سیم پلی استر گلخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در نصب و استفاده
  • مقاومت کششی بالا
  • طول عمر بالا
  • مقاومت در برابر حشره کش ها، مواد شیمیایی مختلف، دما و رطوبت
  • وزن سبک (حدود یک شش وزن سیم های مفتولی)
  • مقاومت در برابر نور خورشید
  • عایق گرما و سرما

از سیم پلی استر گلخانه در محکم کردن شید گلخانه و آویزان کردن سبزیجات و صیفی جات استفاده گسترده ای می شود. از دیگر کاربردهای این سیم ها می توان به نصب پرده ذخیره انرژی گلخانه، توری سایبان و سیستم مکانیزه شیدینگ گلخانه اشاره کرد.

سیم های پلی استر گلخانه ای هم در داخل کشور و هم در خارج ساخته می شوند. بدیهی است سیم های پلی استر وارداتی نسبت به تولید داخلی با قیمت بالاتری به فروش می رسند. با این وجود، کیفیت این سیم ها در هنگام خرید باید در اولویت قرار گیرد.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ کوکوپیت برای گلخانه

کوکوپیت برای گلخانه

کوکوپیت برای گلخانه

کوکوپیت، نام تجاری ذراتی است که از بقایای گیاه نارگیل تهیه می شود. این ذرات، بستر مناسبی برای رشد گیاهان گلخانه ای ایجاد می کنند.

ذرات کوکوپیت برای گلخانه از ترکیب بقایای گیاهی با ماسه و فضولات حیوانی به دست می آید. از این محصول به طور گسترده برای کاشت توت فرنگی، پیاز، صیفی جات و گل های مختلف استفاده می شود.

ذرات خرد شده کوکوپیت به دلیل pH مناسبی که دارند، برای رشد گیاه و جذب آب ایده آل هستند. از مهم ترین مزایای استفاده از کوکوپیت برای گلخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماندگاری بالا
  • فاقد علف های هرز
  • افزایش تخلخل خاک
  • تسریع فرآیند جوانه زنی، ریشه زایی و گل دهی گیاهان گلخانه ای
  • محدود pH مناسب
  • سازگار با محیط زیست

به این نکته توجه کنید که خشک کردن الیاف نارگیل به کمک مواد شیمیایی انجام می شود. در نتیجه، نمی توان گفت که ذرات خرد شده کوکوپیت فاقد مواد شیمیایی هستند. این موضوع می تواند فرآیند رشد گیاه را تحت تاثیر قرار دهد.

همانطور که گفته شد، کوکوپیت ها از توانایی جذب آب بسیار بالایی برخوردار هستند. به عبارت دیگر، این ذرات می توانند 7 تا 10 لیتر آب را به خود جذب کنند.

به همین دلیل، استفاده از کوکوپیت به عنوان بستر برای گیاهانی که نیاز به آبیاری زیادی دارند، توصیه می شود. از ذرات کوکوپیت برای گیاهانی که در گلخانه های مناطق خشک نگهداری می شوند، نیز استفاده می شود.

لازم به ذکر است که ذرات کوکوپیت برای گلخانه به صورت قالب های فشرده منتقل می شوند. در نتیجه، هنگام استفاده باید به آن ها آب اضافه شود. قالب های کوکوپیت بر اساس نوع، درصد الیاف و همچنین مقدار افزایش حجم پس از افزودن آب طبقه بندی می شوند. در هنگام خرید، حتماً به انواع ذرات کوکوپیت و کیفیت آن ها توجه کنید.

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای؛ چسب ترمیم پلاستیک گلخانه

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه

احتمال آسیب رسیدن به گلخانه ها در شرایط جوی نامناسب مانند برف، باران یا باد وجود دارد چراکه گلخانه ها از پلاستیک ساخته می شوند.

از آنجایی که پاره شدن قسمتی از گلخانه باعث از بین رفتن تعادل دما و رطوبت می شود، ترمیم آن باید به سرعت انجام شود. در غیر اینصورت، آسیب های جدی و جبران ناپذیری به گیاهان درون گلخانه وارد خواهد شد.

یکی از گزینه های برطرف کردن این مشکل، تعویض کل پلاستیک است. این کار بسیار هزینه بر و وقت گیر خواهد بود.

از آنجایی که وقت کمی برای حفظ سلامت گیاهان گلخانه وجود دارد، استفاده از چسب ترمیم پلاستیک گلخانه می تواند گزینه بهتری باشد. ترمیم گلخانه ها به کمک این چسب ها به راحتی انجام می شود و هزینه چندان زیادی به همراه نخواهد داشت.

از مهم ترین ویژگی های چسب ترمیم پلاستیک گلخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر رطوبت، نور خورشید و تغییرات ناگهانی دما
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • مقاومت به کشیدگی
  • استحکام و انعطاف پذیری قابل قبول
  • قابلیت ترمیم سریع قسمت پاره شده از پلاستیک گلخانه

در ساخت این چسب ها از مواد آنتی یووی استفاده می شود. نکته قابل توجه در مورد چسب های ترمیم پلاستیک گلخانه ها، کیفیت و ماندگاری بالا آن هاست.

این چسب ها از جنس PVC ساخته می شوند و با ضخامت های مختلفی به فروش می رسند. چسب ترمیم پلاستیک گلخانه با عرض 5، 10، 15 و 20 سانتی متری در بازار وجود دارند. پیش از خرید، حتماً باید عرض پارگی پلاستیک اندازه گیری شود.

پیش از استفاده از چسب های ترمیم پلاستیک مخصوص گلخانه ها، قسمت بریدگی را به خوبی با الکل یا دستمال مرطوب تمیز کنید. سپس، چسب را به طور دقیق در محل مورد نظر قرار دهید.

خدمات همیار گلخانه برای دیجیتال مارکتینگ تجهیزات گلخانه ای

تولید محتوا تجهیزات گلخانه ای یکی از قسمت های اصلی برنامه های دیجیتال مارکتینگ گلخانه است. ما در این وبسایت، برنامه ریزی را به گونه ای ترتیب داده ایم تا شما بتوانید بر اساس نوع فعالیتی که در حوزه گلخانه و باغبانی که دارید، با قیمت های بسیار اقتصادی، بیشترین بازدهی را از تبلیغات و مارکتینگ داشته باشید.

می توانید پلن های دیجیتال مارکتینگ ما را بررسی کرده و یا از انواع روش های تبلیغاتی اینترنتی ما بهره ببرید. ما برای هر بودجه مالی، برنامه ای مجزا داریم که نیازهای مختلف را پاسخگو است. با ما تماس بگیرید.

ترجمه تخصصی: همیار گلخانه

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *