همیارگلخانه

تبلیغات اینترنتی برای شرکت های سازنده گلخانه هیدروپونیک

بنربازاریابی گلخانه ای

 

تبلیغات اینترنتی برای شرکت های سازنده گلخانه هیدروپونیک

ساخت گلخانه هیدروپونیک

ساخت گلخانه هیدروپونیک ایده اقتصادی بسیاری از افرادی است که به پرورش گل و گیاه علاقه مند هستند. هر زمان که حرفی از کشت گیاه زده می شود، بستر خاکی گیاه برای رشد در ذهنمان تصویر می بندد. اما امروزه خاک، تنها بستر برای رشد گیاهان نیست. در واقع از خاک است که گیاه مواد مورد نیاز خود را دریافت کرده و مسیر رشد را طی می کنند. حال بستر دیگری نیز برای رشد گیاهان وجود داشته باشد و مواد مورد نیاز آنها را تامین کند می توان شاهد رشد قابل قبول گیاهان بود. اگر شما نیز علاقه مند دانستن درباره ساخت گلخانه هیدروپونیک هستید با ما همراه باشید.

گلخانه هیدروپونیک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بیاید ابتدا به بررسی خود گلخانه هیدروپونیک پرداخته و ببینیم اصلا گلخانه هیدروپونیک چیست؟ بعد به سراغ ساخت گلخانه هیدروپونیک برویم. به ساده ترین بیان میتوان گفت گلخانه هیدروپونیک، سیستمی است که در آن گیاه برای رشد و تغذیه و دریافت سایر مواد لازم از بستر خاک بهره نمی برد. درون بستر آبی این گیاهان در کشت هیدروپونیک، مواد مورد نیاز برای رشد آنها قرار داده شده است. البته همانطور که مرغوب بودن خاک در هنگام کشت گیاهان در خاک دارای اهمیت است؛ مناسب بودن شرایط بستر آبی گیاهان در کشت هیدروپونیک نیز دارای اهمیت است. این مناسب بودن به وجود مقدار کافی عناصر غذایی در آن و نیز وجود شرایط خنثی از نظر بازی و یا اسیدی بودن ربط دارد.

در هنگام تصمیم گیری برای ساخت گلخانه هیدروپونیک می بایست به نکاتی توجه داشت. از جمله اینکه:

  • چه مساحتی برای راه اندازی گلخانه در اختیار داریم؟
  • هزینه و بودجه راه اندازی نزد ما چقدر است؟
  • محصول مورد نیاز ما چیست؟

در ادامه به انواع سیستم های کشت هیدروپونیک و مزایای ساخت گلخانه هیدروپونیک خواهیم پرداخت.

انواع سیستم های گلخانه هیدروپونیک

افرادی که به دنبال ساخت گلخانه هیدروپونیک هستند می بایست با انواع این گلخانه ها آشنا باشند. گلخانه های هیدروپونیک دارای سیستم های مختلفی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. مهمترین سیستم های گلخانه هیدروپونیک عبارتند از:

  • سیستم مکنده: این سیستم تشکیل شده از مخزن کشتی است که در بالای مخزن دیگر که آب و مواد مغذی را در خود جای داده قرار گرفته است.
  • سیستم کشت شناور: این گیاهان در مخزنی سفید رنگ بالای مخزن آب و مواد محلول قرار گرفته و به وسیله یک پمپ اکسیژن آنها تامین می شود.
  • سیستم جزر و مد: این سیستم دارای تایمر بوده و از دو سیستم بالا قدری پیچیده تر است. در این سیستم آب از مخزن اولیه به محیط کشت گیاهان رفته و سپس دوباره به مخزن اولیه باز می گردد.

هرکدام از موارد بالا نیاز هایی مانند نورکافی برای گیاهان و نیز شرایط جوی و غذایی خاص خود را دارند.

مزایای استفاده از گلخانه هیدروپونیک

ساخت گلخانه هیدروپونیک دارای مزایایی است که به شرح زیرند:

  • ساخت گلخانه هیدورپونیک سبب کاهش آسیب رسانی به محیط زیست میشود.
  • گلخانه هیدروپونیک بستر مناسبی برای بهتر رشد کردن گیاهان می باشد. در این بستر دیگر نیازی نیست که مانند خاک گیاهان برای یافتن غذا تلاش کنند.
  • دیگر مزیت ساخت گلخانه هیدروپونیک این است که به دلیل بسته بودن و ممانعت از تبخیر آب سبب کاهش مصرف آب می شود.

اگر خدمات مشاوره و ساخت و راه اندازی گلخانه های هیدروپونیک را برای علاقه مندان ارائه می دهید و تیم حرفه ای و تجربه کافی را در این زمینه دارید و می خواهید تبلیغات درست و مناسبی را با قیمت های اقتصادی انجام دهید، ما در کنار شما هستیم. برنامه ریزی کرده ایم تا در یک فضای تخصصی، بهتر دیده شوید. کافیست پلن های بازاریابی و تبلیغاتی ما را در بخش مربوطه مطالعه بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ایمیل سایت اقدام فرمایید.

 

سایت همیار گلخانه، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *