تبلیغات فروش نایلون گلخانه

تبلیغات اینترنتی برای فروش نایلون گلخانه

نیازمندیهای گلخانه ای

تبلیغات اینترنتی برای فروش نایلون گلخانه

فروش نایلون گلخانه ای یکی از مهم ترین نیازهای ضروری برای انواع گلخانه های تجاری، گلخانه های میوه و سبزیجات در مساحت مختلف است. نایلون برای گلخانه می تواند به عنوان یک پوشش عالی عمل کند و به کنترل بهتر محیط داخلی گلخانه ها هم بسیار کمک می کند. طیفی از وسایل در راه اندازی گلخانه مناسب برای پرورش گل و گیاه لازم می شوند که نایلون گلخانه هم یکی از آنها است. در این بخش می خواهیم به ارائه توضیحاتی درباره نایلون گلخانه بپردازیم. سپس می خواهیم مزایایی درباره استفاده از نایلون گلخانه را به عنوان پوششی برای این مکان بیان کنیم. پس تا انتها با ما باشید تا با شما را با این پوشش پلاستیکی در انواع گلخانه آشنا کنیم.

نایلون گلخانه ای چیست؟

نایلون گلخانه ای، وسیله برای پوشش گلخانه است که در حفظ عوامل محیطی مانند گرما نقش مهمی دارد. این پوشش ها دارای انواع مختلفی هستند که به فراخور متریال به کار رفته در آنها هزینه متفاوتی نیز دارند. این وسایل دارای اندازه های مختلفی نیز هستند و عرض و طول هر کدام متفاوت است. اما پوشش های 14 متری معمولاً بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پارامتری که بسیار در انتخاب یک پوشش نایلونی برای استفاده در گلخانه مهم است میزان UV آن است. این کمیت میزان مقاومت این پوشش در برابر اشعه فرابنفش خورشید را بیان میکند. این مکمیت به فراخور نیاز مشتری قابل تغییر می باشد.

UV تثبیت کننده در واکنش با آنتی اکسیدان ها یا پاد اکسنده ها شرکت کرده و سبب جلوگیری از فساد و خرابی نایلون می شود. در نتیجه استفاده از تثبیت کننده UV در ساختار نایلون گلخانه می تواند سبب افزایش طول عمر پوشش پلاستیکی گلخانه شود. نایلون های گلخانه در محافظت از گلخانه در مقابل عوامل مخرب بسیار مفید هستند. این عوامل به کمک برخی تجهیزات دیگر مانند افزودنی مادون قرمز، امکان کشت خارج از فصل محصولات را فراهم می کنند. در ادامه، نوبت به بررسی مزایای فروش نایلون گلخانه ای می رسد.

مزایای استفاده از پوشش های پلاستیکی گلخانه (فروش نایلون گلخانه ای)

استفاده از هر وسیله به خاطر مزایایی است که آن وسیله دارد. فروش نایلون گلخانه ای نیز در ایجاد پوشش برای گلخانه به خاطر مزایایی است که این وسیله دارد و در این بخش تصمیم به شرح این موارد داریم. مهمترین مزایای استفاده از نایلون گلخانه به شرح زیرند:

1-صرفه جویی در هزینه های ناشی از ایجاد پوشش های شیشه ای: در نگهداری از تمام محصولات گلخانه ای و گل و گیاهان می بایست به هزینه های ناشی از نگهداری آن توجه داشت. هزینه استفاده از نایلون برای حفاظت از محیط گلخانه به مراتب کمتر از استفاده از پوشش های شیشه ای است. این پوشش ها را به منظور استفاده می توان بر روی سقف همه گلخانه ها نصب کرد.

2-حفظ محیط داخل گلخانه از عوامل محیطی بیرونی: بسیاری از افراد به کشت محصولات کشاورزی مشغول هستند از شرایط نامساعد محیطی ممکن است گلایه مند باشند. عواملی چون سرمای شدید، مانع از رشد بسیاری از محصولات کشاورزی می شود و بسیاری از محصولات کشاورزی حتی با وجود رشد کامل نیز نمی توانند در چنین شرایطی زنده بمانند. استفاده از نایلون گلخانه در کنار استفاده از افزودنی مادون قرمز این مشکل را برطرف کرده است. همانطور که می دانید آن قسمت از طیف امواج الکترومغناطیسی که به صورت گرما حس میشود طیف فروسرخ یا مادون قرمز است.

3-فراهم کردن امکان کشت محصولات خارج از فصل کشت: در صورت ایجاد جو مساعد و محیطی که سرمای بیش از حد در آن نباشد، می توان امکان رشد خارج از فصل محصولات کشاورزی را فراهم کرد.

اگر فروشنده تجهیزات گلخانه ای و نایلون گلخانه هستید، تولید کننده هستید یا شرکت بازرگانی برای فروش این تجهیزات مهم دارید و می خواهید تبلیغات درست و مناسبی را با قیمت های اقتصادی انجام دهید، ما در کنار شما هستیم. برنامه ریزی کرده ایم تا در یک فضای تخصصی، بهتر دیده شوید. کافیست پلن های بازاریابی و تبلیغاتی ما را در بخش مربوطه مطالعه بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ایمیل سایت اقدام فرمایید.

 

سایت همیار گلخانه، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *